dvd problem.

Autor: Omulec (sgluch_at_samochodowy.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 09:53:46 MET DST

Pisalem juz o ATI, a wyszlo to z:
Od dawien dawna uzywam kompowego dvd do lookania na filmy.
No i ostatnio pojawil sie problem. Ogladam, a tu zabka. Kurna, mysle, na
1GHz i 256 memory to lekka przesada. Cos nie tak. Sprawdzam, DMA na "on". I
nie kojaze co to moze byc.
Eczoraj zaczalem podejzewac blad napedu. A jest to combo LG, moze nie
najlepsze, ale mnie idzie. Odpalam Sisoft Sandre i pokazuje mi ze moj dvd to
jest x 0
??????
Ahia, naped czyta cd i nagrywa cdr. Problem jest tylko z dvd. Jesli wloze
dvd i kce wejsc z my computira to tez czasem trwa...

Ma ktos idee?

Omulec