Re: Opinia o ECS K7S6A

Autor: Piotr S. (azazel69_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 17:53:14 MET DST

Użytkownik "towarzysz Vader" <vader_at_nospam.regionalna.net> napisał w
wiadomości news:3D22A8D8.70204_at_nospam.regionalna.net...

> Ja co prawda nigdy ECSa nie uzywalem (dzieki bogu - ale po co wiec sie
> odzywam ;-) ) zle zdolalem sobie wyrobic opinie czytajac ta grupe. ECS
> ma jeden jedyny plus - jest tani jak barszcz. Poza tym same minusy. To
> najgorszy badziew na rynku. Owszem, mozna trafic na egzemplarze
> bezproblemowe, generalnie jednak jest to cos, co omijam szczeeeerokim
> lukiem. Ale niech wypowiedza sie posiadacze.

Jednak nie powinienes sie udzielac skoro nawet na oczy nie widziales tej
plyty !
Ja mam k7s5a i jestem zadowolony , dziala bez zarzutu od roku . Za 250zl nie
kupisz dobrej i wydajnej plyty glownej jedynie ECS pozostaje :-) .
pozdr.