Re: Wentylator zasilacza a stabilizatory napięcia

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 17:38:32 MET DST

W artykule <afqa05$193$2_at_news.tpi.pl> PeJot napisal(a):

> Działają to i wydzielają ciepło - OK :)

Wysoka temp. nigdy nie jest dobra dla sprawności obwodów elektrycznych :-)

Martwi mnie to trochę.Bo poczytałem dokładnie test tej płyty na www.pc.com.pl
I widzę,że ma Ona problemy z pamięciami SDRAM...
Więc teraz szukam mozliwości zamiany moich 2x256 MB SDRAM na DDR-y.

> Nie mogłeś kupić lepszej płyty ? ;)

Mogłem niby...:-(
Ale wtedy z zakupionym w jesieni Celeronem 900 poszedłbym na Allegro? :-(
A zakupiłem Celka, bo miałem stara poprzednią płytę MS6156,z Pentium 350,
z która walczyłem!, bo system nieustająco się mi zawalał...
Wiele postów posłałem w tej sprawie na grupę,
wiele krwi i nerwów straciłem z powodu tej
płyty, wiele pieniędzy na przeinstalowywanie BIOSu...
A ona jak sie waliła, tak sie waliła!
 Ponadto straciłem możliwość korzystania na niej z FDD
A Linux chodził dobrze.(też bez FDD oczywiście)

Więc dla eliminacji dokupywałem kolejne elementy(jak najtaniej)
aż się mi złożył kolejny komp :-)
Tyle, że nie nowoczesny ;-(

A płyta teraz leży obok, 'szczując " swymi pustymi PCI-mami :-)
Niby dobra- a z jakiegoś powodu -zła.

> Bios + najnowsze stery od Sis'a, wypróbuj w różnych systemach np. win98se, winxp

BIOS jest chyba najnowszy, wg. tego- co wyczytałem na pc.com
A systemy? :-) Dobrze gadasz- wypróbuj.
Bo wszystkie leżą na "półce" :->
Do wyboru- do koloru :->

PozdrawiamZbig.Drwięga