Re: Matrox G200 i paski na ekranie

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 14:58:02 MET DST

"[.:whammy:.]" <whammy_at_WYWALTOgo2.pl> wrote:

> Witam! Mam juz od kilku lat problem. Obraz wyswietlany
> na monitorze jest 'doprawiony' o poziome, krotkie, czarne
> kreski rozrzucone po calym ekranie [z reguly na tle bialym]
> wedle uznania kompa. Wydaje mi sie ze to wina karty
> graficznej: starego Matrox'a G200. Czy to wina chlodzenia?
> Na tej karcie jest jedynie radiator na chipsecie. Czy jesli
> zamiast niego wloze jakis wiatrak, a na kosci pamieci
> nakleje radiatory, moj problem zniknie? Z gory dzieki za
> pomoc.

 Odwiedź stronę Matroxa. Pokazał się nowy BIOS do kart z tej serii.
 Z upgardem nie ma problemu - możesz go wykonać nawet pod windą.
 Sterowniki też w miarę na czasie. Przy instalacji nowych usuń
 stare i wyczyść po nich rejestr.

 Ja poprzez upgarde BIOSu uratowałem tę kartę przed wyrzuceniem, bo
 stara wersja BIOSu na karcie powodowała jej "martwotę" (czarny
 ekran) przy współpracy z nowszymi płytami.

 Kresek nie mam. Radiator na chipsecie jest dobrze ciepły ale nie
 gorący.
 Zobacz jak karta zachowa się z nowszym BIOSem.

 Ps. Wiesz może gdzie można do niej dostać dodatkowe 8MB pamięci?

 Pozdr.