Matrox G200 i paski na ekranie

Autor: [.:whammy:.] (whammy_at_WYWALTOgo2.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 12:48:27 MET DST

Witam! Mam juz od kilku lat problem. Obraz wyswietlany
na monitorze jest 'doprawiony' o poziome, krotkie, czarne
kreski rozrzucone po calym ekranie [z reguly na tle bialym]
wedle uznania kompa. Wydaje mi sie ze to wina karty
graficznej: starego Matrox'a G200. Czy to wina chlodzenia?
Na tej karcie jest jedynie radiator na chipsecie. Czy jesli
zamiast niego wloze jakis wiatrak, a na kosci pamieci
nakleje radiatory, moj problem zniknie? Z gory dzieki za
pomoc.

--
Pozdrawiam!