Re: Odswiezanie obrazu w Radeon 7000/7500

Autor: Omulec (szymon_at_samochodowy.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 10:16:06 MET DST

1. Ja nie spotkalem sie ze sterownikami, ktore to potrafia...
2. Nie do konca. U mnie hula na 85Hz, a mozna i wiecej. Aczkolwiek mialem
problemy. O ile pod WinXP udalo sie bez problemu, o tyle WinME nie chcial :)
Z ego co pamietam chodzilo o monitor. Jak sie ustawi domyslny to bywa zle :)
3. Oceniam ok. Zawsze (!) potrzebny jest dobry monitor. Jak kupilem Iiyame
to mi szczena upadla na podloge w porownaniu z Flatronem LG (poprzednik)
Co do TV-Out, to oczywiscie s-video. Ja ze mam daleko do telewizora (7m) to
2 raz mi szczena wypadla...

Omulec