Odswiezanie obrazu w Radeon 7000/7500

Autor: Marcin (marcin_at_no.spam.com.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 08:02:03 MET DST

Witam

1.
Zastanawiam sie nad zakupem karty Radeon 7000 lub 7500.
Mam jednak pytanie do sterownikow. Czy mozna w nich ustawic
dowolne odswiezanie dla wybranej rozdzielczosci?
Chodzi mi o cos takiego co maja na pewno sterowniki Matroxa,
gdzie mozna sobie regulowac odswiezanie co ok. 1 Hz. Dzieki
czemu mozna ustawic np. dokladnie 119 Hz, 118 Hz, 117 Hz itd.
Czy tez jest tylko kilka standarowdowych do wyboru? Jak w nVidi?

2.
W dokumentacji Radeon 7000 przeczytalem, ze wlaczenie TV-OUT
powoduje ustawienie odswiezania na 50 Hz takze dla monitora!!!
Nie da sie tego jakos ominac? Moj monitor pracuje z odswiezaniem
zaczynajacym sie od 60 Hz:(

3.
Jak oceniacie jakosc obrazu 2D w kartach ATI i chisnkich wyrobach?
Wiem, ze wydajnosc jest mniejsza niz w ogryginalanych, ale co z jakoscia?
Chce sie przesiasc na ATI glownie z powodu slabej jakosci obrazu na
nVidi, a Matrox jest zbyt drogi.

Pozdrawiam

Marcin