Re: Jakosc obrazu z GeForce do bani. Czy konieczny Matrox?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 01:53:02 MET DST

On Fri, 26 Jul 2002 11:58:59 +0200, "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl>
wrote:

>dlaczego ? tak dokładnie wynika ze strony do której link podałem . Filtr
>RF też należy do projektu karty referencyjnej, który został źle wykonany
>i już.
W sumie bardziej bym sie czepial samej jakosci uzytych elementow.
Projekt PCB moze miec wplyw, ale nie taki jak same uzyte elemnty IMHO.
(wystarczy spojrzec na rozrzut jakosci obrazu dla roznych producentow
uzywajacych referencyjnego projektu - bywa kiepsko i calkiem
przyzwoicie)

Pozdrawiam
GLide

PS. Nie napisalem, ze nieprawda, tylko, ze troche to naciagane ;-)
PS2. Mam nVidie na plycie projektu Herculesa wiec obraz musze miec
za.... ...i taki mam ;-)