Re: Sterowniki kart dźwiękowych dla DOS (Via AC'97)

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 16:51:31 MET DST

> Pamietam, duzo bylo wtedy frajerow :P I widze, ze liczy sie jakosc a nie
> ilosc oraz olej w glowie.
Nie wiem, co maz na myśli. Ale jak masz zamier się wyzywać, to znajdź sobie
kogoś o odpowiedni niskim poziomie intelektualnym...

> Nie ma znaczenia czy to karta dzwiekowa, myszka, karta graficzna czy tez
> maszyna do lodow :P
Teoretycznie nie. W praktyce - widziałeś taki driver do kary dźwiękowej ?

> Akurat w dosie nie da sie napisac takiego drivera
Umiesz czytać ? Od początku wątku piszę coś takiego...

> No nie tylko...W tym ac97 pod dos slowko driver wystepuje. Rowniez GUS
> driver pod dos to driver choc naprawde to tylko init (nie mowie o emul
SB).

Taaaak, _modem_ ISDN też kupisz w każdym sklepie...

> Skad mozesz wiedziec, skoro nawet nie widziales "inita" do ac97 ?
Jeżeli jest kompatybilny z SB, to nie muszę go oglądać...

Męczy mnie to...Niżej masz dwa punkty. Jak się z którymś nie zgadzasz,
możemy podyskutować, w innym przypadku EOT!
1) Nie ma czegoś takiego, jak driver do karty dźwiękowej dla DOS. Każda
aplikacja musi radzić sobie sama z dostępem do dźwiękówki.
2) Karta dźwiękowa wymaga ustawienia. Można to srobić sprzętowo lub
programowo