Re: Karta graficzna (test) - doigrałem się ;-)

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 15:40:39 MET DST

"mikuch" <m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam> wrote:

> oczywiście! uaktualniłem również BIOS, ale to nie wtym rzecz
> chciałem porównać karty graficzne a nie procesory:-)
 (...)
> całkowicie się zgadzam ale MX400 wypadł gorzej niż MX200
> (pomijając fakt że ten rzekomo lepszy miał więcej pamięci)

 Jak już ktoś wcześniej wspomniał być może padłeś ofiarą
 marketingowych napisów na pudełku i dostałeś kartę
 GeForce2MX400 64MB SDR ram... :(
 W teorii procesor karty szybki a dławi się przepychaniem
 danych po 64-bitowej magistrali pamięci.

> tu masz chyba rację tak nagrzanego radiatora jeszcze nie widziałem

 Z tego co pamiętam to ten egzemplarz który ja przez moment miałem
 był taktowany 200/166 (więc w normie). U mnie ta karta się wieszała z
 powodu przegrzewania.
 Jeśli masz taką możliwość to pożycz od kogoś na moment sprawdzonego
 GeForce2MX400 i sprawdź wyniki.

 Jeśli nie to zawsze możesz oddać do sklepu i wziąć inny model MX400
 (jeśli bardzo chcesz akurat MX400).

 Nie wiem, ale wydaje mi się że lepszy rezultat osiągnąłbyś na tańszym
 Radeonie7000 (a przecież jest bez T&L)...

 Może się ktoś wypowiedzieć jak tam z wydajnością takiego Radka
 na podobnym sprzęcie?

 Pozdr.