Re: [który notebook?]

Autor: Dariusz Bednarz (twist_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 10:38:15 MET DST

sprocket napisał:
> Bez zmrużenia oka każdemu polecam HP i IBM. Dobre wspomnienia mam także z

A jak u nich wygląda support techniczny? Jeżeli w tym temacie HP po fuzji z
compaq'iem zainspiruje się tym drugim to szczerze odradzam obie firmy (patrz
parę postów niżej "Smieszno i straszno - Compaq vs Ja cd Jaki fajny ten
Compaq"). A IBM nie znam od tej strony, ale chętnie bym poznał. Szkoda że
obie firmy są dosyć eksluzywne, nie na szarą kieszeń, przynajmniej w
dziedzinie notków.

Pozdr
Dariusz Bednarz