Re: [który notebook?]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 00:23:44 MET DST

> na dniach musze kupić jakiegoś używanego notebook-a ... myślę o jakimś
> PII 300-400 ..
> fachowców i uzytkowników prosze o konkretne doradzenie i podanie przyczyn
> jakiej firmy komputer mam wybrać?
>
> przyznam, ze zastanawiam się na IBM .. ostatnio słyszałem, ze toshiby maja
> lepsza reputację ... a moze jeszcze inny?

Bez zmrużenia oka każdemu polecam HP i IBM. Dobre wspomnienia mam także z
Fujitsu-Siemens. Toshiby rzeczywiście są coraz lepsze - aktualnie mam, to
moja druga - jestem cholernie zadowolony :). Pierwsza była 3 lata temu -
taka sobie :/.
Zdecydowana pomyłka to California Access - tfu!!!
pozdro...
sprocket