Tunery TV co kupi

Autor: Mar.K (mar.k_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 12:57:47 MET DST

Chcę mieć TV w komputerze ale generalnie jako magnetowid cyfrowy
i czasami do zgrania czegoś z VHS - I tak będe z tego robił DIVX więc czy
konieczne jest mpeg2 (na dodatek programowy - jak to jest w tanich kartach).

Powiedzmy że kasa też jest ważna, ale co kupić żeby zaraz nie rzucać
panienkami.
Czytałem wcześniej że AverTV Studio Nicam i inne karty z nicamem nie
zabardzo ten nicam
obsługują - to może sobie ten nicam darować?

Jak czytam tą listę to już mam mętlik a nie wydam 1000 zł na jakąś
półprofesjonalną kartę.

Doradźcie Coś!! Pleeaasee!!

Mam.
CEL 1.0Ti na TUSL2-C