Re: Abit BX6/2 + PIII 1GHz/133

Autor: Roger (roger_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 11:06:23 MET DST

Rafal wrote:
> Witam !
>
> posiadam płytę Abit BX6/2
> i zamierzam do niej wstawić Copera PIII 1 GHz
> i podkręcić magistralę do 153 MHz (procek chodzi
> na 133)
>
> pytanie :
> czy ta płyta to wytrzyma ?
> bo słyszałem, iż to 153 MHz jest na tej płycie
> tylko tak w teorii i że max to ona obsłuzy 133 MHz

W teorii chipset BX obsługuje max. magistralę 100 MHz.
Płyta wytrzyma, nie wiadomo co z urządzeniami PCI (dzielnik 1/4),
AGP (dzielnik 2/3), no a przede wszystkim z pamieciami,
które bedą taktowanie synchronicznie.
Poza tym skąd pewność, że uda ci się na tyle puścić procesor ?

Z pewnością PIII Coppermine 1 GHz, będzie lepszy niż Celeron 1 GHz.

--
Roger