2 sprawy

Autor: Darek I. (darim_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 11:03:31 MET DST

Witam Wszystkich Grupowiczów!

Proszę o sugestie w 2 sprawach:

1. Jak mogę sprawdzić co to za komputer, kto jest właścicielem, gdzie jest
ulokowany znając jego adres IP (stały)? Czy to w ogóle jest możliwe?

2. Zainstalowałem ZoneAlarm i jeden z programów, mianowicie "Microsoft
Internet Connection Sharing Manager" bardzo często próbuje się łączyć z
internetem.
Co to za program i do czego służy? Po co to robi? Czy pozwalać mu się łączyć
( na razie w Zone Alarm włączyłem mu opcję o pytanie o pozwolenie ale jako
że próbuje się łączyć czesto jest to dość "upierdliwe").

Z góry dziekuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
Darek