Re: potrzebuje zlozyc komp...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 01:13:51 MET DST

On Tue, 2 Jul 2002 14:44:37 +0200, "Blesso" <blesso_at_friko6.onet.pl>
wrote:

>przeciez zestaw ma byc TANI i glownie do divx
>wiec czy plyta to bedzie Assus ,Abit czy ECS nie ma znaczenia (oczywiscie
Pod warunkiem, ze plyta nie bedzie sprawna inaczej.

>Nadrzedna sprawa to stabilnosc
No wlasnie! Dlatego osobiscie odrzucam od razu K7S5a - ta plyta to
loteria (pojdzie czy nie pojdzie?)

>A stabilnosc zyskamy nie dzieki xtra "producentowi" ale odpowiedniemu
Mow do mnie jeszcze......
Producent nie musi byc suepr extra, ale sa pewne granice.

>jesli pamiec bedzie "dobra i bezproblemowa" kazda plyta sobie z nia poradzi
Pod warunkiem, ze plyta bedzie w stanie sobie radzic ;-)

>_jesli nie to i nawet Assus bedzie mial klopoty
Problem w tym, ze z niektirymi plytami tych klopotow jest znacznie
mniej. Do swojego Asusa pakowalem juz rozne wynalazki i jakos nigdy
problemow nie bylo.

>Oczywiscie mozna powiedziec ze zdarzaja sie problemy np z ECS K7S5A i
>obsluga pamieci DDRAM( ustawionej na 133MHZ _ podobnie zreszta jak SDRAM)
>ale to nie znaczy ze mamy rezygnowac z takiego zestawu
Tylko powiedz mi dlaczego mam kupowac plyte, ktora nie bedzie z
definicji pracowac na max. dopuszczalnych ustawieniach - dlaczego ma
sie ograniczac do takotwania 100/100 zamiast 100/133? Aha - rozumiem
ten feature kosztuje 60zl.......

>Jesli plyta na KT333 w wydaniu ECS kosztuje 270 zl to po co kupowac np Asusa
>za 580 zl ?
A kto ci kaze kupowac Asusa?????? Dlaczego nie Epox, Gigabyte, Msi a
jak ma byc tanio to Shuttle AK31.2 ?

>CZy uzytkownik cos na tym zyska ? (lepsza jakosc divx? stabilnosc ? pewnosc
>?__eee watpie____raczej swiadomosc ze .ma Asusa __lol)
Zyska mniej siwych wlosow, spedzi mniej czasu pytajc po raz n-ty na
grupie czemu przy ustawieniach pamieci na 133...........
Zyska ew. lepszy support, czasem wlasnie te stabilnosc.
Jesli jest hazardzista to czemu nie - ECS bedzie wtedy dosonalym
wyborem ;-)

>Np ECS na I815 niczym nie ustepuje Abitowi ST6_ ta sama wydajnosc i
>stabilnosc__a ze nie ma "bajerow " w postaci Soft Menu III? Ilu uzytkownikow
>bedzie wiedzalo "czym to sie je "?
Bywa tak, ze niektorzy na poczatku nie wiedza, ale troche sie
interesuja kombinuja a potem dziekuja ze ktos namowil ich na tego
Abita (z autopsji).

>Assus ?
Cos sie tak uczepil tego Asusa? Nie znasz innych producentow?

>a U6 wcale nie jest glosny _a ze wolny ? to co ??_w czym to zauwazysz ?w
>benhmarkach ? i wylaczenie tam
Jak ktos cie zmusi do przesiadki z B IV czy Maxtora740 na U6 to na
pewno zauwazysz. (wlasnie zamienilem moja B IV - second. master na
Fujitsu 5400rpm) - gdyby ten fujik nie byl 2x wiekszy to bym sie dlugo
zastanawial dlaczego to zrobilem.

>bo czy filmik skopiuje sie na HDD zalezy rowniez od CD-ka , kontrolera na
>plycie. a szybkosc HDD dla normalnego uzytkownika nie ma wiekszego znaczenia
Przy dzisiejszych kontrolerach to szybosc dysku decyduje (pomijam CD).

GLide

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl