Re: Jaki modem?

Autor: mac (graczyk82_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 00:39:56 MET DST

Grzesiek wrote:
> Witam!!!
> Ktory z modeli wybrac?
> Pentagram OMEN K56
> Pentagram HEX K56
> moze jeszcze jakis inny w podobnej cenie.
> Tak wogole to czy warto kupowac jeden z tych tanich modeli?
> Prosze o opinie
> Pozdrowienia
> Grzesiek

Ja używam Hex'a od paru miesięcy i jest całkiem nieźle jak na tą cenę.
Żadnych kłopotów ze sterownikami, łączy się zawsze za pierwszym razem, nigdy
jeszcze się nie rozłączył i obciążenia procka wogóle nie czuć (choć mam
tylko 200MMX). Jeżeli będziesz go głównie używać do poczty/news'ów to można
spokojnie brać. Co do Omena - jeśli już to tylko pierwszą wersję. Z Omenem
II jest kupa problemów.

--
pzdrw
mac