Re: Jaki modem?

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 13:50:00 MET DST

Użytkownik "Grzesiek" <szczygiel_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Tak wogole to czy warto kupowac jeden z tych tanich modeli?
> Prosze o opinie

Ja mam kompuzłoma - do poczty i QuakeWorlda wystarczy - i z konieczności używam
faksmodemu droższego (korzystam jeszcze z faksu) nieobciążającego procka, ale
jak masz w miarę nowy komputer, to te tanie hulają. Tak ma 2 moich znajomych i
nie narzekają. Ale 2 to chyba nieduża reprezentacja...
Z chęcią poznałbym opinie innych grupowiczów.

> Pozdrowienia
> Grzesiek

PZDRW
GL12d4