Re: Poradzcie: najtansza plyta z DDR pod Durona ??

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 12:26:05 MET DST

Użytkownik "j23" <wiesiek_at_supra.com.pl> napisał w wiadomości

> Zmień dostawcę, bo ja od poand roku składam praktycznie wyłącznie ECS +
AMD
> i do tej pory ani jednego problemu na kilkanaście zestawów. Może trzeba
> nabyć trochę wiedzy?

Wiedzy to już więcej nie trzeba, może raczej innych dostawców...
Ale po jaką cholerę złożyć kompa na tym g****e ECS lub PcChip
i później nie spać spokojnie że się klientowi coś kiedyś rozjedzie...
(a zdarzało się - ewidentnie z winy płyt) więc dla świętego spokoju
dałem se siana z ECS i od ponad pół roku jest spokój...

R.