Re: Poradzcie: najtansza plyta z DDR pod Durona ??

Autor: Tomasz Q. (tomizm_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 22:28:00 MET DST

> Co robisz na kompie?

Generalnie: grafika pod www, ale czasem tez DTP.
Glownie uzywam: Photoshop, Illustrator, PageMaker, czesto Flash.
Nie bawie sie w 3D, ani dzwiekiem.

> Po co chcesz wymeiniac??

Pracowalem rok na pozyczonej pamieci, ale sie skonczylo :(
Z prawie 400 zrobilo mi sie 128MB i jestem zalamany...

Postanowilem nie inwestowac w PC133 (przezytek), za to zainwestowac w DDR
(ceny kosci prawie sie zrownaly, a jakosc jest nieporownywalnie wieksza) - i
stad potrzeba zmiany plyty glownej...

Jak wspominalem, chodzi mi o sprzet jak najtanszy...

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
Tom