Re: Zasilacz RUBIKON

Autor: Czapski Pawel (sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 15:46:24 MET DST

> czy ktos moze cos powiedziec nt. powyzszej marki?
> Wyglada toto na polskie.
>
> Mam takowy 300W i zastanawialem sie czy to cos blizej CODEGENA czy
ENLIGHTA.

> Pozdrawiam,
> Janusz

wlasnie patrze na niego ... poza tym, ze jest lzejszy o 120g od Codegen'a to
wizualnie brakuje w nim wielu elementow, juz pomijajac fakt, ze polowa
elektrolitow jest do wymiany (troche je d gory powypychalo) oraz dwa
rezystory niezle 'przyjarane'. ( a to tylko rok uzytkowania )....

Jednym slowem jedno wielkie G...o. A codegen tez nie lepszy (brak
jakichkolwiek zabezpieczen over-voltage).

Pozdrawiam.

Niestety dobra 300ka musi kosztowac te 200zeta...