Re: Dyskietka startowa dla Win2000.

Autor: Depesz (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 11:57:43 MET DST

Użytkownik "Roman Całuśny" <hubson1_at_poczta.wp.pl> napisał

> Witam,
> czy ktoś wie jak zrobić jedną w pełni funkcjonalną taką dyskietkę?
> Standardowo WIN2000 tworzy ich kilka, chyba 5.
> Słyszałem, że można to jakoś ominąć, tylko nie wiem jak.

NTG - jest dużo właściwsza grupa.

1. Formatujesz dyskietkę (ale koniecznie pod jakimś NT-kiem) i przegrywasz
na nią ntldr, ntdetect.com i boot.ini. Taka dyskietka daje Ci możliwość
zabootowania systemu chociaż czytać system i tak będzie z dysku.

2. Jeżeli potrzebne Ci są dyskietki do instalacji to makeboot.exe z katalogu
\bootdisk (czy jakoś tak) na CD instalacyjnym. Utworzy Ci 4 dyskietki.

pozdro.

Depesz