Re: Dyskietka startowa dla Win2000.

Autor: Roger (roger_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 11:39:56 MET DST

Roman Całuśny wrote:
> Witam,
> czy ktoś wie jak zrobić jedną w pełni funkcjonalną taką dyskietkę?
> Standardowo WIN2000 tworzy ich kilka, chyba 5.
> Słyszałem, że można to jakoś ominąć, tylko nie wiem jak.

W windows 2000 nie ma takiej dyskietki startowej znanej z systemów
dos/win9x.
Jest za to Recovery Console odpalana standardowo z CD instalacyjnego
(ale możliwe jest jej odpalanie przy starcie systemu).
Są oczywiście programy firm trzecich (O&O Bluecon, coś z sysinternals,
fix-it utilities)
pozwalające na dostęp do partycji NTFS, zmianę hasła, startowanie usług,
edycję rejestru, ale w wersji read-write są płatne.
Innym rozwiązaniem może być jakaś
dyskietkowa instalacja linuxa z obsługą NTFS.

--
Roger