Re: Złożony! (było: tylko nie bijcie ;-) Mam kupić sprzęt...)

Autor: macready (ikar_at_dami.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 00:07:06 MET DST

Użytkownik "Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> napisał w wiadomości

> a komputer nie do gier, tylko do pracy. Klient nie chciał wywalać zbyt
> dużo pieniędzy na kartę graficzną. Poniekąd słusznie. Choć jeśli to byłoby
> dla mnie, to byłby Radeon 8500 VIVO :)

Nie chcial wywalac siana na karte, a zabulil za sprzet ponad 5k??? To do
czego sluzy ten komp, bo jesli nie do gier, to i do grafiki 3d tym bardziej,
do grafiki 2d tez raczej nie, bo wspominasz o Nec700+, a to jest minitor
70kHz wiec 1024x768 to jego max w 85Hz, do muzyki też raczej nie, bo nie
widzę tam żadnej powaznej karty dzwiekowej. Co zostalo, programowanie,
internet i prace biurowe, ale do tego nadaje sie komp za 2500zl, po co
ladowac 5k.

Please, powiedz bo mnie to strasznie ciekawi.

Mac