Re: Złożony! (było: tylko nie bijcie ;-) Mam kupić sprzęt...)

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 18:26:25 MET DST

macready wrote:
> Użytkownik "Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> napisał w wiadomości

> Nie chcial wywalac siana na karte, a zabulil za sprzet ponad 5k??? To do
> czego sluzy ten komp, bo jesli nie do gier, to i do grafiki 3d tym bardziej,
> do grafiki 2d tez raczej nie, bo wspominasz o Nec700+, a to jest minitor
> 70kHz wiec 1024x768 to jego max w 85Hz, do muzyki też raczej nie, bo nie
> widzę tam żadnej powaznej karty dzwiekowej. Co zostalo, programowanie,
> internet i prace biurowe, ale do tego nadaje sie komp za 2500zl, po co
> ladowac 5k.

> [...]

ha, ogólnie chodzi o to, że komp ma być na kilka lat, nie ma się zbyt
szybko zestarzeć, _przede wszystkim_ ma służyć do pracy. Ale jak trzeba,
to powinno się dać na nim obejrzeć film, czy pograć (dzieci). Przy czym,
ponieważ zmiana karty graficznej jest w mniej kosztowna niż zmiana
procesora, więc zaoszczędzono na karcie. Zwłaszcza, że dzieci w miare
młode i nie młócą w najnowsze FPP. BTW, były ograniczone fundusze. A muszę
przyznać, że komputer chodzi bardzo ładnie, znaczy szybko. Co warto
docenić nawet przy tzw. pracy biurowej (przy czym tu nie tylko wchodzi
Office, ale jeszcze jakieś inne oprogramowanie).

Cóż, jak pisałem, nie jest to komputer dla mnie, a jak się mówi - klient
nasz pan ;-))) Dla siebie bym złożył komputer na Athlonie i jako karta
graficzna poszło by zapewne Radeon 8500 VIVO. Np. Herkulesa, albo
Sapphire.

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***