Re: Ile na maxa można "podciągnąć" celeronka ???

Autor: El Nino (el.nino_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 01:09:33 MET DST

> Tak jest. Jesli nie pojdzie mozna troche podniesc >napiecie, pamietajac
> o dobrym chlodzeniu. Celka jest stosunkowo trudno >spalic.
>Pozdrawiam
>Egghead

A tak zupełnie przy okazji: mam Celerona 500Mhz który defaultycznie pracuje
na 66X7,5. Spokojnie daje się podnieść do 75, ale już 82 to zdaje się o
wiele za wiele :(
Coś tam zaczyna mruczeć i na tym się kończy. Monitorek czarny niczym
najlepszy polski napastnik w piłce kopanej. Tak samo wygląda sprawa przy
100. Bios nie pozwala na zmianę napięcia :(
Napiszcie jakie dane mam podać, bo nie znam się na tym.
Dzięki
Piotr Jańczyk
esq_at_wp.pl