Re: Jaka konfiguracja pod Athlona?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 22:14:05 MET DST

drv5 solotek lub te msi z usb 2.0 i pelnym wypasem po bluetooth ;)

drv5 to ma, dzwiek tez ale wylaczysz

odpowiednia to taka z dobrym zasilaczem - chieftex dx-01B np..

spokojnie wystarczy bardzo cichy przy 6V titan dc5tb(4) - z 6 zaczepami kup
!! bo sa i z 2, nie ma szans spalic proca na tym soloteku .