Re: Jaka konfiguracja pod Athlona?

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 20:19:00 MET DST

> Co do procesora, na 99,99% jestem zdecydowany na Athlona XP 1700+. Mam
> natomiast problem z doborem płyty głównej do niego. Czytając grupę,
> doszedłem do wniosku, że najlepsza byłaby płyta produkowana przez
> ASUSa, Gigabyte'a albo Solteka. Czy moglibyście doradzić mi jakiś
> konkretny model? Moje wymagania są skromne: płyta powinna być
> stabilna, bez zintegrowanego dźwięku i grafiki, musi obsługiwać
> pamięci typu DDR. Dobrze byłoby też, gdyby miała mechanizmy
> zabezpieczające/ostrzegające przed przegrzaniem czy uszkodzeniem
> procesora. Powinna też kosztować tyle, żeby po kupnie płyty i
> [...]

witam
no więc zacznijmy od tego, że jak na razie to tylko Soltek i Asus mają
zabezpieczenia termiczne (tylko KT333), które wyłanczają kompa. reszta tylko
ostrzega. Jeśli natomiast chciałbyś płyte bez k. dzwiękowej to już niestety
takich chyba nie robią. Przecierz zawsze możesz to badziewie wyłączyć.
Bier Solteka (taniej a niewiele gorzej) lub Asusa. IMHO jednak jeśli tak na
tym zabezpieczeniu Ci nie zależy to wystarczy płytka na KT266A którejkolwiek
z ww firm.

Pozdro. Seba