Re: AVER TV STUDIO STEREO NICAM

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 11:55:55 MET DST

Jarosław Czupa wrote:
|| Witam
|| Posiada ktos taka karte?

ta, mialem na test, jednym slowem kicha jak za ta cene...
nicam nie przelacza sie sprzetowo automatycznie - bez udzialu softu.
na oryginalnym programie awera przelacza sie co prawda sam (w pixel np
musisz sam kliknac sic!!) ale oryginalny soft to jest porazka!!!

jakosc obrazu jak w najtanszym pixelu, pilot jak w pixelu ale czarny i ma 5
klawiszy chyba wiecej (wow), czujnik na krotszym kablu od pixela :(

soft do mpeg - uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaa syf.

nicam - oj nie ladnie :(
trzeszczy i bog wie czemu http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/trzask.wav
slyszysz te trzaski ? na pixel i na aver to samo, powiesz ze mam zly sygnal
? moze ale byl on z anteny i wzmocniony czy nie to samo, soniak z nicam nic
nie trzaskal... na domiar spotkalem userow co trzaski potwierdzili na
swoich, oddalem ta karte, mozna oslabic sygnal idacy z glowicy do dekodera
nicam tda9817 (?) - zrobilem to kondensatorem (akurat tu sie da zdjac nicam
z plytki i cos wstawic bez lutowania = widac) i prawie znikly trzaski
ale.... wchodzil szum. Nozka ukladu nie byla zgodnie z aplikacja philipsa
zrobiona, nie wiem, magister elektronik nie jestem.

kupilem avera najtanszego (dla tego pilota , ale obraz teraz mam gorszy ciut
od pixela - wzbudza sie na niebieskim) + dekoder nicam z www.mjm.com.pl i
nie dosc ze dziala zawsze i ze wszystkim nicam to jeszcze nic nie trzaska a
dzwiek jest wspanialy - dynamiczny i wogole.

super ze pytasz :D

nie ma za co jesli chodzi i pocieszenie ale taka prawda imho