Re: Kilka uwag...

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 11:59:16 MET DST

no jasne - moc taka jak p4 1700 ablo i ciut wiecej

VIA

ok ale lepsze plyty robia w wiekszosci na VIA

boze.. kto ci naopowiadal takich bajek ? myslisz ze ja nalogowy internauta i
pctowiec resetowal bym swojego kompa co 5minut ? nie dawno by wylecial przez
okno, dziala stabilnie i szybko.

poszukaj pytania z dzis o plyte - drv5 lub taki fajowy gigabyte.