Re: Kilka uwag...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 14:20:10 MET DST

On Tue, 2 Jul 2002 02:02:13 +0200, "[_HEARTSHADE_]"
<heartshade(nospam)@wp.pl> wrote:

>Chcialbym zmienic sobie mojego poczciwego Celerona 1 Ghz, na
>Athlona xp 1700 badz 1800, mam kilka pytan:
>
>*czy po zmianie zauwaze jakakolwiek roznice w wydajnosci (komp uzywany
> glownie do obrobki muzyki i filmow, czasami jakies granie
Tak. Znaczaca - pod warunkim, ze resza podzespolow nie bedzie dlawic
wydajnosci procesora.

>*Jaki czipset plyty glownej bylby najlepszy do tego procka
VIA KT333 lub poczekac na KT400, KT266A tez nie jest najgorszy i spoko
zaspokoi potrzeby XPka

>*co myslicie o czipsetach SIS
Tanie i to jest ich glowna zaleta. Sis745 pozwala na uzywanie pamieci
SDR lub DDR co bywa zaleta dla ludzi powoli migrujacych z platform
pracujacych na SDRach.

>*i czy wogole warto inwestowac w AMD - chodzi o stabilnosc...
Kazdy komp moze byc niestabilny - wszystko zalezy od doboru
komponentow i umiejetnosci skladajacego.

pozdrawiam
GLide

--
Glide