Re: Jak uwalić HDD !!

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 23:14:30 MET DST

Malrboro <marlboro"!"@poczta.bydg.pl> nie myśląc za wiele (jak zwykle)
napisał:
Witam :-)
> Nie trafiają do niego argumenty, że dysk generalnie sobie chodzi
> tylko co jakiś czas zaczynają stukać głowice i dupa blada( jak na mój
> gust to staje chyba silnik napędzający talerze ) pomaga tylko
> wyłączenie kompa i nie wcześniej jak za jakieś 5 minut załączenie
> ponowne, wówczas znowu sobie chodzi czasami nawet cały dzień a
> czasami tylko parę minut.
A może dysk się przegrzewa lub (i) nie starcza mocy zasilacza?
Sam miałem taki przypadek 3x HDD IBM Seria ICL 40GB. Dwa chodziły Oki,
wpinałem 3 kumpla stukał, wsadzałem do kumpla chodził(i) jak złoto.
Wymieniłem, obudowę z Codegen 300W na Enlight 300W i po kłopocie. Winowajcą
był za słaby, badziewny zasilacz Codegen'a :(
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm