Re: Litery dysków

Autor: Mariusz (mariusz001_at_o2.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 13:17:51 MET DST

Użytkownik tomzak3 <tomzak3_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afpc92$rd6$1_at_news.tpi.pl...
> Mam taki problem:
> Mam 2 dyski: Samsung 40GB i Samsung 13GB. 40-stka ma 3 partycje, z czego
> jedna to C z windowsem98. 13-stka to dysk przenośny - jedna partycja. Do
> tego mam nagryware i cd-rom. Ustawienie wygląda następująco: C - D(ten
> 13GB) - E - F - G(nagrywarka) - H(cd-rom).
> Problem polega na tym, że chciał bym, żeby ten dysk 13GB był wykrywany
jako
> ostatni z dysków twardych, czyli F a on zawsze ładuje się jako D nawet jak
> podłącze go do innego kompa to zawsze jest D , a było by dużo lepiej jeśli
> [...]

Potraktuj 13-ke fdiskiem i utwórz rozszerzoną, a następnie logiczną
patrycje i po problemie.
Lub:
Teoretycznie jeśli nie ustawisz w biosie drugiego dysku, po załadowaniu
Windowsa powinien powinien być też widoczny jako "ostanii" przez system.

Pozdrawiam
Mariusz