Re: wiatrk(i) do obudowy

Autor: const (koder_at_toya.net.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 18:43:33 MET DST

> No wlasnie jaki jesli chodzi o wiatraczki to jestem zielony
> chce go wrzucic z przodu i ewentualnie 1 z tylu.
>
> Jaka firmy / rodzaj polecacie, zeby nie byl glosny przedewszystkim
> i za szybko sie nei rozlecial...

Chisys.. przeszedlem pol Lodzi i nigdzie nie maja.. albo maja takie za 50
lub wiecej
zlotych. Ale wkoncu kupilem dwie sztuki 1.4W 50m/h 80mm za 12.50zl od sztuki
25db

polecam w lodzi sklep na sienkiewicza nr. kolo 90 maja bardzo duzy wybor
wiatraki
w kazdej wielkosci o roznej mocy.. ful wypas i caly asortyment...

pozdro