Jak uruchomic skaner?

Autor: Piter (nochal_at_poczta.fm)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 20:02:47 MET DST

Witam.

Jakis czas temu moj brat dostal w spadku skaner MEDION MD9848. Sprzet
lekko starszawy ale podobno na chodzie. Problem jest nastepujacy:

Sterowniki ze strony mediona (podobno oryginalne do tego sprzetu) nie
dzialaja. Co prawda sie instaluja ale nic wiecej. Kazdy program majacy
mozliwosc pobrania ze skanera stwierdza ze nie da rady, jednak ten sam
program stwierdza ze ten skaner jest zainstalowany.

Podobno (ja tego nie stwierdzilem) na sterownikach od bodajze MUSTEK'a
600II lampa sie zaswiecila, zjechala na dol i tu nastapil final. Dalsze
proby uruchomienia skanera nie daja rezultatu. Najgorsze jest to, ze moj
"kochany" braciszek wyrzucil stare sterowniki bo stwierdzil ze jak
sciagnal nowe to .... ehhh i co tu teraz robic. Poradzcie bo ja juz nie
wiem, a chcialbym sie tego problemu pozbyc ...

PS Zmiana ustawienia portu LPT w BIOS i WIN nie przynosi rezultatu.
PS2. Testowane to bylo na ME i W2K

Z gory dzieki ....

Pozdrowionka.