Re: Kilka uwag...

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 11:36:09 MET DST

Użytkownik "[_HEARTSHADE_]" <heartshade(nospam)@wp.pl> napisał w wiadomości
news:afqqkj$1t5$1_at_news.onet.pl...
> Witam!
> Chcialbym zmienic sobie mojego poczciwego Celerona 1 Ghz, na
> Athlona xp 1700 badz 1800, mam kilka pytan:
>
> *czy po zmianie zauwaze jakakolwiek roznice w wydajnosci (komp uzywany
> glownie do obrobki muzyki i filmow, czasami jakies granie

Na pewno zauważysz. Wiele programów testowych porównuje Athlony XP 1,7, 1,8
z PIV 2GHz

> *Jaki czipset plyty glownej bylby najlepszy do tego procka

VIA KT266A, VIA KT333, SIS735, SIS745

> *co myslicie o czipsetach SIS

Wydaje się, że VIA jest lepsza, ale ostatnio czytałem kilka bardzo
pozytywnych recenzji na temat najnowszych modeli SIS. Ja sam miałem okazję
składać komputer na SIS735 i jak na razie zero problemów, a sam z kolei mam
płytę ba VIA KT266A i jestem bardzo zadowolony.

> *i czy wogole warto inwestowac w AMD - chodzi o stabilnosc...

Chyba nawet bardziej niż w Intela. Koło roku temu przeszedłem z Inteli na
AMD-ki i z tej perspektywy decyzja wydaje się trafiona.