Re: TEAC PADŁ :-(

Autor: Corran (corran_at_tenbit.pl.bez.spamu)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 12:04:54 MET DST

Dnia Sun, 30 Jun 2002 22:05:21 GMT, Corran ogłosił na grupie
pl.comp.pecet co następuje:

>Tytuł wątku powinien przyciągnąć trochę osób.
>
>Sytuacja jest taka, w piątek grałem sobie w JK2 (płytka została w
>czytniku) zniknąłem na noc i kiedy w sobote popołudniu próbowałem
>sobie pograć gra oznajmiła mi że nie ma płytki w napędzie. Otwieram
>napęd płytka jest :( Później dowiedziałem się, że w czasie mojej
>nieobecności sostra słuchała MP3 ale CD nie ruszała (co potwierdza
>płytka w napędzie - zwykle jeśli zmienia płytę te które były wcześniej
>walają się po biórku). CD jest wykrywany przez bios i przez windows
>(98se i 2000). Po włożeniu płyty przez dłuższy czas miga lampka a
> [...]

Chcę podkreślić że napęd przestał czytać z dnia na dzień, nie padał
powoli jak to mają lgki i samsungi w zwyczaju czytając coraz gorzej
płyty ale jednego dnia było wszysko ok (śmigał aż miło - jak to teac)
a następnego nic nie czyta.

--
  ___  mailto:corran_at_tenbit.pl