TEAC PADŁ :-(

Autor: Corran (corran_at_tenbit.pl.bez.spamu)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 00:05:21 MET DST

Tytuł wątku powinien przyciągnąć trochę osób.

Sytuacja jest taka, w piątek grałem sobie w JK2 (płytka została w
czytniku) zniknąłem na noc i kiedy w sobote popołudniu próbowałem
sobie pograć gra oznajmiła mi że nie ma płytki w napędzie. Otwieram
napęd płytka jest :( Później dowiedziałem się, że w czasie mojej
nieobecności sostra słuchała MP3 ale CD nie ruszała (co potwierdza
płytka w napędzie - zwykle jeśli zmienia płytę te które były wcześniej
walają się po biórku). CD jest wykrywany przez bios i przez windows
(98se i 2000). Po włożeniu płyty przez dłuższy czas miga lampka a
potem gaśnie. Windows oczywiście uparcie twierdzi, że płyty nie ma w
napędzie. Co robić? Sidik to TEAC 840E.

--
  ___  mailto:corran_at_tenbit.pl