Re: Co sie wlasciwie spalilo?!

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Wed 29 May 2002 - 14:26:58 MET DST

Użytkownik "Karol Nawrot" <kakus_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Co sie moglo stac?

Smrod z zasilacza to normalne po dlugim okresie przestoju, czasami strzela
nawet fajna chmurka, a jak pozniej smierdzi....
Co do plyty to sproboj sprawdzic wszystkie zlacza; zresetowac bios; jesli
kosc biosu jest lekko wyjmowalna to sproboj ja wyjac a potem porzadnie
wlozyc spowrotem.
Sprawdz czy dziala z innym zasilaczem (sprawnym) jesli dziala albo nie masz
innego zasilacz to sprawdz zepsuty zasilacz w nastepujacy sposob.
Sprawdz czy nie ma zwarcia w calej wtyczce zasilajacej do plyty -tzn. czy
gdziekolwiek gdzie nie przylozysz miernika nie plynie prad. Jesli tak to
sproboj sprawdzic wszystkie diody (sa 3 -to te przykrecone do radiatora, i
maja po 3 nozki). Z tego co wiem to jedyna usterka poza bezpiecznikiem
ktora jest warta naprawy. W przeciwnym razie kup nowy zasilacz - 45-55zl,
umow sie ze sprzedawca, zebys mogl oddac gdyby sie okazalo, ze to jednak
wina plyty.
Pozdro,
janekbo