Re: Karta graficzna

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 10:14:01 MET DST

> obrazu. Jak pamietam MATROX-y bily wszystkich na leb, ale akrualne
> ciut drogie, a G400 nie sa dostepne juz jako nowe. Nie znam sie kompletnie
> na kartach ze stajni ATI, a jesli chodzi o NVidia to nie do konca jestem
> przekonany ktorej firmy wyroby sa dobrej jakosci (poza ELSA, ale tej,
> produkty tez juz sa niedostepne).
> Tak wiec - ktory producent zapewni mi stosunkowo najlepsza jakosc?
Chip
> o ktorym myslalem to "klasa" rzędu GF 2 MX (jak mowilem, nie znam sie

Mimo, że samo 2D to w dzisiejszych czasach nie wszystko, zarekomenduję w
pierwszym rzędzie Matrox'a. Do podanych zastosowań będzie jak znalazł.

Jeśli chodzi o ATI, to też jest warte polecenia. Rozglądnij się za Radeonem
7200 lub 7500. Jakość obrazu w 2D niewiele ustępuje Matrox'owi, a ponadto
dostajesz wydolne 3D również świetnej jakości.

Jeśli idzie zaź o nVidię, to IMO poza ELSĄ nie ma nic godnego polecenia do
obróbki grfiki 2D.

Podsumowując, na Twoim miejscu wybrałbym Radeona 7500, najlepiej
oryginalnego, 'built by ATI '. Świetna karta, bardzo uniwersalna, zarówno do
zastosowań domowych (wydajne 3D), jak i (pół-)profesjonalnych.

Arkhan.