Karta graficzna

Autor: YAQB (jajor_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 00:22:17 MET DST

Witam!

    Jako, ze subskrybuje grupe od dawna, jestem mocno przekonany, ze
bedziecie bez wiekszego wysilku udzielic mi rady w nastepujacej sprawie.

    Skladam maszyne dla firmy reklamowej - praca przy projektowaniu
wizytkowek, ulotek etc (zadnych animacji, giercowania i mocarnych
zastosowan). Poniewaz jednak rynek kart graficznych stal sie dla mnie zbyt
odlegly prosiblym o pomoc. Najwazniejszym paramatrem w wyborze jest jakosc
obrazu. Jak pamietam MATROX-y bily wszystkich na leb, ale akrualne modele sa
ciut drogie, a G400 nie sa dostepne juz jako nowe. Nie znam sie kompletnie
na kartach ze stajni ATI, a jesli chodzi o NVidia to nie do konca jestem
przekonany ktorej firmy wyroby sa dobrej jakosci (poza ELSA, ale tej,
produkty tez juz sa niedostepne).

    Tak wiec - ktory producent zapewni mi stosunkowo najlepsza jakosc? Chip
o ktorym myslalem to "klasa" rzędu GF 2 MX (jak mowilem, nie znam sie na
ATI wiec nie wiem czemu to odpowiada), gdyz cena takich kart jest z punktu
widzenia finansow interesujaca.

Pozdrawiam

YAQB