soft do raportowania http

Autor: piotrtal (piotrtal_at_hoga.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 12:43:55 MET DST

hej.

pamietam, ze kiedys uzywalem softu, ktory zainstalowany na komputerze
przed routerem w firmie umozliwial mi podglad gdzie kto hasa po
stronach.
raporty generowalem sobie w przegladarce.
moglem sobie podejrzec kto (z jakiego IP), kiedy i na jaka strone
probowal wchodzic. jezeli chodzi o raportowanie to bylo ono bardzo
rozbudowane.
niestety bylo to 3 lata temu i nie pamietam w tej chwili jak ten soft
sie nazywal.

jezeli ktos z was bylby w stanie sobie przypomniec, lub polecic soft o
podobnych opcjach to prosze o odpowiedz.

PS. w sofcie, ktory mam na mysli byla tez mozliwosc integracji z
domena i autoryzacja uzytkownika po nazwie konta domenowego. byla
opcja zabezpieczania konkretnego konta domenowego na wyjscie po http.
bardzo fajny programik, niestety zapomnialem jego nazwy.