Re: Uszkodzona karta czy monitor ?

Autor: Paweł Kiljan (P.Kiljan_at_comp.waw.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 12:33:22 MET DST

yablon_at_wasko.pl napisał:

> no przyjsc i nic nie poradzic to tez nie wyglada dobrze :)

Spox dam rade, podjade ze sluzbowym notebookiem i kwestia moniotra sie wyjasni
momentalnie, przeciez nie bede 19" dzwigal na 4-te pietro bez windy,a drugi
monitor 14" to juz moglby nie przezyc podrozy :-)

> rany... wez cokolwiek, zwykle sluchawki

Ej no taki ubogi w rozum to ja znowu nie jestem :-)) sluchawki byly, ale popsute
:-))

to moze EOT, bo juz powoli szkoda pasma na ten watek :-))

KJ