Re: klopoty :(

Autor: Muzzy (muzzyrider_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 11:48:14 MET DST

Użytkownik "wollenszleger" <volen_at_banklek.com.pl> napisał w wiadomości
> czesc, moze ktos bylby w stanie mi pomoc?
> byl sobie komputer Duron900 na K7VZA z karta AGP S3 i jakims tam
> dyskiem. Wszystko piknie chodzilo (linux). Do czasu. Postanowilem na
> moment wsadzic tam inny dysk z innym systemem (w98) i, jako ze nie
> mialem sterownikow do S3 i do sieciowki pod w98 wymienilem grafike na
> SiS-a na PCI. Wszystko piknie chodzilo. Teraz poskladalem wszystko do
> takiej konfiguracji, jaka byla na poczatku i mam czarny ekran, nic sie
> nie dzieje :( Po wlozeniu karty PCI wszystko jest znowu OK. Co to moze
> byc? Po clear cmos zadnych zmian :(

Hmm, może w biosie należy ustawić żeby startował z agp, a nie z pci? U mnie
jest taka opcja (mam inną płytę główną, ale wcześniej miałem kilka jeszcze
innych i, o ile pamiętam, zawsze była taka opcja, więc pewnie u Ciebie też
jest) Ale nie gwarantuję, że to o to chodzi...

Pozdroofka, Muzzy

--
muzzyrider_at_poczta.onet.pl
GG: 3709444