klopoty :(

Autor: wollenszleger (volen_at_banklek.com.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 07:59:12 MET DST

czesc, moze ktos bylby w stanie mi pomoc?
byl sobie komputer Duron900 na K7VZA z karta AGP S3 i jakims tam
dyskiem. Wszystko piknie chodzilo (linux). Do czasu. Postanowilem na
moment wsadzic tam inny dysk z innym systemem (w98) i, jako ze nie
mialem sterownikow do S3 i do sieciowki pod w98 wymienilem grafike na
SiS-a na PCI. Wszystko piknie chodzilo. Teraz poskladalem wszystko do
takiej konfiguracji, jaka byla na poczatku i mam czarny ekran, nic sie
nie dzieje :( Po wlozeniu karty PCI wszystko jest znowu OK. Co to moze
byc? Po clear cmos zadnych zmian :(

--
pozdrowienia, Przemyslaw Wollenszleger