Re: Banalny, acz k³opotliwy problem..Pomocy!!!

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 29 May 2002 - 09:51:52 MET DST

> Widzê ¿e moje porady nic nie da³y bo poszed³e¶ na win9x ale tam dzisiaj te¿
co¶
> ma³y ruch.
>
> Spróbuj jeszcze tak:
> ¦ci±gnij HzTool
> http://hem.spray.se/doxx/
>
> Tym programem mo¿esz wyregulowaæ od¶wie¿anie grafiki. Ale wcze¶niej zajrzyj
do
> zak³adki "monitor settings" i sprawd¼ czy ustawienia monitora zgadzaj± siê z
> danymi z instrukcji. Je¿eli nie to dopasuj rêcznie ale uwa¿aj by¶ nie wstawi³
> zbyt wygórowanych parametrów.

> [...]

 Powiem Ci, ¿e troche jestem zaskoczony problemem z od¶wie¼aniem. My¶la³em
 ¿e mo¿e to uszkodzona karta. Ale sprawdzi³em to instaluj±c Power Strip'a.
 Uda³o mi siê zminiæ od¶wie¿anie z 60MHz na 85. Tylko to nie jest to...
 Gdy uruchamia siê win to ekran jest ustawiony na 60MHz (migocze), dopiero,
 gdy uruchomi siê PowerStrip ekran zmienia od¶wie¿anie na 85. Byæ mo¿e
 monitor nie bardzo chce "dogadaæ" siê z kart±, choæ bez problemu na GF
 dzia³a. Nie wiem dlaczego sterownik od Radeona ma tylko jedn± warto¶æ
 od¶wie¿ania 60MHz we wszystkich rozdzielczo¶ciach.
 Spróbujê jeszcze ten Twój programik, a potem pod³±czê pod inny monitor.
 Dziêki za pomoc:)
Rafa³

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl