gf2 mx 400 - problem

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 22:36:12 MET DST

Witam wszystkich

Ostatnio wymienilem mojego zasluzonego Voodoo3 na GeForca 2 MX 400 (Prolink)
i mam maly problemik. Otoz przy grach korzystajacych z D3D dzwiek jest
"dosc" znacznie znieksztalcony. Tak jakby cos popiardywalo. Szczegolnie jest
to slyszalne podczes gadania bohaterow. W grach OpenGL nic takiego sie nie
dzieje (Porownanie daje szczegolnie Unreal Tournament).Probowalem juz
roznych detonatorow ale nic nie dalo rezultatow. Na v3 nie bylo oczywiscie
takich problemow. No i probowalem dwoch roznych k. dzwiekowych: mojego SB
AWE64 na ISA i kolegi jakas forte media 801 na PCI. Na obu dzieje sie to
samo. Moze ktos bedzie sie orientowal o co tu chodzi?

Moj sprzet to:

K6-2 500 Mhz
Plyta na MVP3
SB AWE 64 ISA