Re: gf2 mx 400 - problem

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 15:13:49 MET DST


Użytkownik "Marek Tomczyk" <tunol_at_chelm.gda.pl> napisał w wiadomości
news:ad0pqt$ttp$1_at_szmaragd.futuro.pl...
> Witam wszystkich
>
> Ostatnio wymienilem mojego zasluzonego Voodoo3 na GeForca 2 MX 400 (Prolink)
> i mam maly problemik. Otoz przy grach korzystajacych z D3D dzwiek jest
> "dosc" znacznie znieksztalcony. Tak jakby cos popiardywalo. Szczegolnie jest
> to slyszalne podczes gadania bohaterow. W grach OpenGL nic takiego sie nie
> dzieje (Porownanie daje szczegolnie Unreal Tournament).Probowalem juz
> roznych detonatorow ale nic nie dalo rezultatow. Na v3 nie bylo oczywiscie
> takich problemow. No i probowalem dwoch roznych k. dzwiekowych: mojego SB
> AWE64 na ISA i kolegi jakas forte media 801 na PCI. Na obu dzieje sie to
> samo. Moze ktos bedzie sie orientowal o co tu chodzi?
>
> Moj sprzet to:
>
> K6-2 500 Mhz
> Plyta na MVP3
> SB AWE 64 ISA
> Sieciowka Siemensa
> Tuner TV na bt878.
[...]

Ściągnij sobie vlatency z http://download.viahardware.com

PeJot



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:54:23 MET DST