Re: uno problemo

Autor: Yugo (yugo123USUN.TO_at_tlen.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 20:12:37 MET DST

Użytkownik "ariel" <genetik_at_interia.pl> napisał w wiadomości

| Jeśli sie ktoś na tym zna to prosze o odpowiedź
|
| ps w biosie nie mam żadnych ustawień dotyczacych właczenia bądź wyłaczenia
| trybu DMA

Sprawdz kilka rzeczy: podlaczenie kabelkow HDD, ustawienie zworek na nim i co
wazne - czy kabelek IDE 80 zylowy masz podlaczony do pyty niebieska koncowka -
jesli nie, dysk bedzie dzialal w U33 - przynajmniej u mnie kiedys tak bylo ;-)
Ponadto ustaw domyslne ustawienia BIOSu dla tego dysku, najlepiej wszedzie AUTO.
Polecam rowniez najnowsze VIA SiS AGP - podczas instalacji same zaznaczaja
obsluge DMA, a polecam je zainstalowac nie tylko ze wzgledu na obsluge kart AGP.
Standardowy sterownik IDE windowsa powinien oprocz tego wystaczyc.

Pozdrawiam,
Yugo