Re: Łączenie partycji [OT]

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 28 May 2002 - 18:08:30 MET DST

"Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl>, wrote in

> eeeech, wiesz co... szczerze mówiąc, to zaśmiecasz grupę.

Przeczytaj caly watek do sie dowiesz kto zasmieca grupe.

> Pytanie dotyczyło partycjonowania dysku, i to jest TA GRUPA.

Przeczytaj FAQ i opis grupy.

(...)
> operacyjnego!!!!) ani o benchmarki (no przecież to też software), ani w
> żadnym wypadku żadne narzędzia testowe (j.w.).

Przeczytaj opis grupy i pomysl logicznie bo popadasz w skrajnosci.

> Nie wiem, może jesteś neofitą (a ci w swej gorliwości, jak wiadomo, są
> gorsi od faszystów), ale może najpierw nabierz trochę obycia na grupach
> dyskusyjnych, a później rzucaj tym swoim NTG na lewo i prawo.

Poczytaj troche moich postow, dowiedz sie ile siedze w usenecie a dopiero
potem mnie osadzaj. OK?

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!